Friday 9 September 2011

Intro . Intro . Intro .

hellloooo ~
    
           saya diberikan nama Natica Carlen Noel oleh ayahanda yang tersayang(Mr.Noel) and ibunda yang tersayang (Mrs.Suzie) . *cantik kan nama saya ? ..hihihi* ... Popular dengan panggilan 'Nat' , ' Tica'  and 'MEME' . lebih mesra klau kena pggil 'MEME' . *hohoho* ... dilahirkan di Klinik Chin Women , luyang pada tarikh 06.06.1999 . . saya orang SABAHAN & SARAWAKIAN .(jadi tidak heranlah klau bahasa saya lain2 sikit dengan org semenanjung.)
          be a  Photographer is my dream .  (pa mau cakap lagi haa ?? *fikir* ) 
                                             * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *                                    
                                daaa laaa . ..  malas daa saya mau cakap2 bnyk2 ... nnti sakit kepala kamu tengok jaa skrin komputer .  byebye ~
PS : tengss 4 reading ! luv u  guys ! muahhh !! <3







No comments:

Post a Comment