Wednesday 16 November 2011

Hay ~

~HAY ..
besok ada Majlis Hari Ucapan dan Penyampaian Hadiah ke-51 di school . besok saya mewakili tahun 6 bagi ucapan . haha'  . saya risau nanti besok saya gementar then terlupa . *palis-palis .
TARIKH : 17 NOVEMBER 2011
MASA    : 8:00am
TEMPAT ; DEWAN HOLY FAMILY , TELIPOK 
(kalau mau datang , datang sahja bah . endak jua tuh kami halau :) )


besok kami tahun enam tiada buat persembahan !!!!!!!!!! mana syiok tu kan . hayya ! kawan saya , Aevil , cakap 'budak yang BUKAN GRADUATE nih tahun yang paling happy . sebab dorang ada buat persembahan .'' itupun SATU SAHAJA ---menari .semua nih atas ARAHAN GURU BESAR .  bagi saya , dia macam tidak pandai memahami  kami .. pelajar tahun 6 lah yang sepatutnya buat persembahan . dulu pernah kami latihan menari untuk besok , yang TARA- ROLY POLY punya tarian tuu . TAPI BUANG MASA SAHJA  . guru besar tidak bagi juga. hayy ~ -.-' . macam mana juga ...' bagai nasi sudah bangas' ..


~ anyway , bila result UPSR keluar ? 17 NOVEMBER jugaa . yaitu BESOK / ESOK / BISUK .
saya belum rasa gementar lah untuk itu . mula-mula , saya risau dulu pasal ucapan saya  ,  then , baru lah pasal result saya . haha -.-' .saya sebenarnya target 4A . hehe ..tapii bila kena tanya , saya jawab senang sahja 'ENTAH' .. hehe ..


~Greyson Chance <3 ..
saya harap saya dapat pigi showcase dea di 1B besok .. AMEN ! tapi saya keliru , wajib kaa ada tiket dea tuh ? HARAP TIDAK WAJIB . pasal transport , saya ikut kawan saya , yang GREYSONATOR juga sama seperti sayaa . mamy saya endak mau hantar .. hayyo . .. walaupun ada kereta n pandai drive lagi tuh .( kalau saya ada kereta n pandai drive , satu kampung   satu dunia akan saya drive . )  ihh .. saya mau beli cd dea ! Rm45.90 jah tuu . dalam dea ada tiket lagi tuh . hayyz . apa boleh buat , *sekadar mimpi subuh* .. tapi kalau pergi showcase dea  tuh , tiada tiket pun boleh . sebab d Gourmet Lane .. dari tingkat2 lain pun boleh tengo .. hehe ..tapi yang ada tiket tuu special sikit . (saya pun endak tau apa specialnya , sebab saya dengar2 orang cakap2 jaa ..hehehhehe .. ) . btw , saya 99.7% boleh pigi ! yang satu percent tuu , saya belum lagi tanya bapa .. (mama sudah lah . dea kasih benar , ASAL ADA ORANG TUA ikut .) yang satu lagi percent tuu , kawan saya belum kasi tau confirm sudah kaa belum . hehe ..










:)
p/s :panjangnya ! hehe .. btw, saya fikir then taip semua nih dengan penuh perasaan . saya harap kamu-kamu yang baca nih pun dapat memahami . hehe ..( <--bidaa ! ) anyway , pray for me , okay ? pasal ucapan saya untuk besok , result UPSR saya , dan juga doa untuk saya supaya saya dapat pigi showcase Greyson Chance <3 .Thanks !
God Bless You !

No comments:

Post a Comment