Friday 9 December 2011

How to PrintScreen versi melayu Sabah ..hehehe ...

yehaha ! akhirnya ! dapat juga saya PrintScreen ! 
mungkin ada orang yang belum tau caranya kan ? hehe . memang ada pun . nah, sekarang ni saya mulia tau , saya mau ajar kepada kamu-kamu yang belum tau cara PrintScreen . 
( okei lah meme , jan banyak cakap)
*First , klik ALT + PrintScreen(PrtScSysRq)  , lepas tu , pegi Paint . kepada sesiapa yang masih belum tau Paint di mana , pegi lah Start > All Programs > Accessories > Paint . 
Then , Edit > Paste . done ! kamu boleh lah mengEdit-edit di Paint . hehehe ..
Tu gambar di atas tu , kemarin punya bah itu , saya rindu tu lagu boa .Jadi saya post lah di wall , sebab saya lupa lirik .then c Nur Angelie Agnezara yang mulia taip lirik dia . hehe .. Terima Kasih Ange :D

ehh jap2 ,  W E L C O M E ! ( saya cakap sebab saya tau kamu akan ThankYou sama saya kan ? ngehehe )

No comments:

Post a Comment