Sunday 26 February 2012

Guitar ♥

[12 Februari 2012 -Centre Point KK ]


time jalan jalan di CP kan , trus tiba tiba bapa saya terStop di depan kedai LB Music City (kalau endak silap nama tuu kedai) ... kami pun masuk , ikut c daddy ..
banyak alat alat muzik .. paling banyak tuu gitarrrrssssss :D


daddy : ada gitar yang kau suka ?
saya : hah ? daddy mau beli ?
daddy : (sedang cakap cakap pasal harga tuu gitar sama tuu pekedai )
saya : (aiii ? daddy mau ksih beli ? huhu ~ )


then ,
saya pilih gitar yang saya suka .. mula2 , saya mau pilih yang warna putih tuu baa .. tapi endak jadi .. then saya pilih yang warna hitam punya :) 
honestly ,saya tia mau bah tuu .. tapi saya nampak c daddy b'semangat mau beli .. saya pun okay je lahhh :D
trus kasih pasang tali semuaa .. hehe ..and itu pekedai kan , hebat ni .. satu perempuan and satu lelaki ..maybe anak beranak kali .. ada satu kertas , dia tulis macam ''winner 2010 fingerstlye '' kaa gitu. .. lupa dah ..hehe ..
itu lelaki memang pemain gitar .. yang perempuan tuu , saya tanya dia , dia cakap dia pemain bass ..
dorang A-W-E-S-O-M-E !! 


by the way , ada gambar gitar saya :D










*ignore the cute face .. hehehhe tapi muka 1st pic bidaa :p *


aiseseh .. edit edit lagi bah :D

desktop background lappy saa ~ 
nahahha .. siap ada beg .. hebat kan , gitar Suzuki , tali  Ibanez ,beg gitar Yamaha :D







THANKS daddy :D
pesan daddy saya :
"belajar main gitar bagus bagus arh .. untuk pelayanan kau di gereja''


BAIKLAH AYAH :D


-xoxo-




No comments:

Post a Comment