Thursday 2 February 2012

Heii all :)


wee ~ cantik eh tuu gambar ? hehe .. photo by sis Elysa Finie :D dia memang pandai gambar :)

it's been a long time saya tidak update update kan ? hehe .. im busy bah . busy minta ang pau :D
and banyak lagi lah . hehe ..uyy , tnya saya :''apa khabar natica ? '' 
saya khabar baik . hehe thnks for asking ( -.-') saya tambah hitam sudah . heheh ... kemarin ada latihan sukan di sekolah . hmmh .. ohyah , kemarin saya interview .. heheh .. * interview apa ? * interview mau jadi PRS sekolah .. * apa itu PRS ? * PRS stand for Pembimbing Rakan Sebaya ..
hehe ~ * apa tugas dia ? * yang saya tau , membimbing rakan kita kalau rakan kita itu ada masalah .. Di sekolah saya , guru PRS ialah cikgu Baya .. cikgu yang cantik . hehe .ohyah , sis Elysa Finie , yang saya mentioned tadi tu , ialah Pengerusi PRS sekolah . now dia form 5 ..kemarin cikgu interview 4 orang dalam satu masa .. tapi saya lambat sikit pegi interview , sebab saya ada hal mustahak . * hehehe * then , saya kena tanya satu orang .. yang tiga kawan saya yang lain tu teng0k and dengar seja .. sebab dorang sudah kena interview .. cuma tunggu untuk balik kelas seja .. cikgu Baya cakap , hari lima baru tau jawapan dia .. means , sapa yang dapat jadi PRS .. ehhe ... *saya harap saya dapat* 
then time rehat , ada satu kawan form 2 , dia kasi tau saya , kalau banyak cakap time interview tuu , kemungkinan besar kita dapat jadi PRS .. ehh , netauu lah .. trus saya terbayang time interview tadi , banyak jugalah saya cakap . tapi apa guna banyak cakap tapi cikgu tidak faham apa yang cuma kita cakp kan ? heheh .. 

okey lah .. saya mau pegi sekolah dulu .. bay bay ~

No comments:

Post a Comment