Wednesday 14 March 2012

D.E.M.A.M !


eee .. inilah yang aku endak suka ni ! aku demam ooo ! eeeee ..
''kalau aku sakit , aku bad mood''(macam semalam yang saya post di fb saya)

ya , memang pun . Fact about me .aku pun tidak tau kenapa pandai jadi jahat kalau sakit ni . hmmh ..
and yang paling aku endak suka time demam ni , aku jadi pemalas , badan tidak selesa and TIDUR TIDAK LENA hishh .. 
makan ubat panadol lah .. macam macam makan .. padahal tidak juga pandai sembuh sembuh . hari ni hari kedua aku ''bawa'' ni penyakit . 
kemarin , 'hingus' saya , AIR   ...menitis seja ni .. lain ooo ! ee .. then sekarang pula , hingus saya berubah sudah . macam biasa punya ..
kepala pun sakit time malam malam . aku semalam tidur awal . tapi tidak lena .. asyik asyik terbangun .. ee .. sengsara wooooooooooooo ...
kalau time time sekarang okay lagi .. TAPI TIBA MALAM MAU TIDUR SUDAH , DATANG NI PENYAKIT . eeeeeeeeeeeeee .. 
btw , kamu sihat sihat juga kan .. hmmh . bagus lah ..ada yang tengah demam sekarang ? high five dulu kita :D 
doakan saya okay ? tidak bebas ada ni penyakit . hahah .. walaupun sekadar demam .. 




kbye ..





-xoxo-

No comments:

Post a Comment