Friday 9 March 2012

Merentas Desa

HAii :)

uuuuuuuuuyoooo ! 
punya main penat !
first time saya ikut merentas desa ni dalam hidup sa .. hehhe ..syiok jga lah .. sama lucu ! ahhah ..
lucu ne tng0k2 muka2 urg yg penat+ pucat = lucu !
hahahahhahahahahhahah ! sa tebayang lagi tuu muka muka .. hehe .. 
btw , 
5KM utk prmpuan , 8KM utk lelaki :)
saya tiada juga dapat nombor .. heheh .. berlah .. enjoy juga lari2 .. tahun depan mau juga sa dapat nombor ohh. .. hehe ..
bilang kawan sa ,
5KM saya lari , 2 mata seja dapat -.-'' *suara hampa*
-Chelsea Crystal-

penat bah ! hahah ..sakit lagi ne kepala sekarang ne . adidihh ..
kawan saya lari c Ivy :D
dia baik .. lawa .. kiut .. LAWAK :D
syiokk lah kawan sama dia tuu ..
hehe ..
 sekali saya buka Facebook , semua budak SM St Peter Telipok mengadu sakit kaki .. mau patah lagi tuu :D HAHAHA !
saya ? hmmh .. okay okay jugalah .. hehe .. masih dapat berjalan :D

MINGGU DEPAN SCHOOL HOLIDAY !
 yeahhhhh ! hahahah .. *hapy kunun*


tapi bosan bah kan cuti sekolah ne .. heyss .. makan pun endak tentu .. hehe ..


klah , teda suda mau dicakap2 ne ..hehe ..



kbye ~

-xoxo-

2 comments: