Monday 2 April 2012

T-I-M-E-L-I-N-E !

Pada tarikh 02.04.2012 (hari Isnin)
jam 7:00pm  ,  facebook saya ''buat pembedahan plastik"...

* sempat lagi Printscreen ..hoho ..this is how my timeline look ! *

Tadi , time sa buka 'home' .., then saya buka profile , * TRIING ! * 
jadi timeline sudah ... * ohgod ! * 
memang lama sudah sa tunggu2 bila lah t'jadi timeline .. sebab berabis kawan2 sa marah2 sebab profile dorang jadi timeline .. ada yang tanya macam mana mau remove timeline lah ..ada yang tiada simpan cover photo ..hohoho ! dari awal lagi saya sudah plan mau simpan cover photo apa .. hahah ..smart jua kan ..cantik bah ..hee~  and saya sudah cari cara2 remove timeline ..persediaan lah kunun .. hehe ..
tapi hanya saya yang dapat nampak ..nanti 9 April  baru t'Publish .. 
saya suka jugalah Timeline ni ..smart bah kan .hahahah .. tapi susah ni , kejap kiri , kejap kanan ..duhh ~




























kbye !
-xoxo-

No comments:

Post a Comment