Saturday 2 June 2012

It's Holiday , again :3


Cuti lagi  =,=
hehe .. syiok juga bah kan .. hehe .. cuti penggal pertama .. ohyah, time penggal pertama , saya dapat nombor 10 di kelas :D ..not bad ..tapi ada yang salah-salah ni markah saya :3 ..nanti buka sekolah kena bagi yang baru AND baru-baru ni , saya ikut itu kem High School Conference ..
syiok ! kalau boleh saya mau 2 minggu itu kem . hehe ..banyak saya jumpa kawan baru .. kawan yang saya kenal dari facebook pun ada :D *terasa ? hehe* tema High School Conference 2012 , True Love Can Wait by, Ps Ong Boon Chcang ..  He is funny .. scary *sometimes* ... actually , saya tidak mau ikut ni kem .. tapi parents sama kawan2 yang suruh .. hehe ..saya pun ikut sejalah .. btw , thanks to dadi , mami, Mellciana , Pfiefer .. sebab kamu saya mau ikut :D
btw , after this , saya ikut aunt uncle balik kampung 5hb Jun .. haiyaaa .. ngam2 besoknya saya befday .. saya kira mau sambut di KK . I mean outing with friends/family . Tapi okay juga lh di kampung nanti .. saya mau pegi pantai/sungai sana kampung punya :D

Some Pictures


 Name tag saya sama kawan saya

baju High School Conference 2012

buku nota HSC 2012

Jadual HSC




Saat teduh ..
fasilitator kami Veronica dari MTS 


hehehe ..time rehat petang ..

with my cousin ..ignore my scary face 

nota saya

handphone c Vivan 

saya main ni game sementara tunggu acara mula ..hehe ..syiok okay ni game .

the sweetest moment .. pegi menginjil :D 

Ps.Ong yang sporting

hahaha ! 

Ps.Ong dapat cenderamata

Peserta High School Conference 2012 !
412 orang .. banyak kannnn .. :D


source :Facebook 
P/S : THANKS to pemilik gambar :D 








No comments:

Post a Comment