Saturday, 23 June 2012

Sukan Temasya SJKC ST PETER TELIPOK

Haii .. hehe . good morning :)
So lepas kami main bola , kami direct pergi padang besar Telipok ..untuk tengok Sukan temasya sekolah rendah kami dulu :D ..






Dirasmikan oleh Encik Jimmy Wong

Para hadirin :D

Pancaragam sekolah SJKC ST PETER .. with cikgu Wee

Nah . ni naa atlet-atlet rumah Biru .. dulu saya pun Biru .. susah hati sa tengok dorang semuanya kecil-kecil..hehe ..

Wakil Pengakap dari sekolah menengah

naa .. para geng saya :D

Tetamu terhormat plus kakitangan sekolah


Kecil-kecil bah dorang :\ ..

Si Deva pegi beli momom 

Acara kasi naik bendera sekolah, malaysia & sabah


Catherine, Sherly, Chelsea , Kelly


Bukan saya dapat minum -,-

Bacaan ikrar oleh Michelle


Semua angkat tangan kanan

Larian obor oleh harapan rumah biru, Calver







Pemberian cenderamata kepada Encik Jimmy Wong oleh guru besar sekolah rendah Puan Chong Poi Tay

Cikgu Merysia :)




Cikgu Wee 



Sehh . model saya :p


With my cikgu kesayangan. . Teacher Angela .. 
ignore tuu muka saya -_-

Kesian bah rumah biru -,- dua-dua di belakang . sedih saya ni .. hehe

Penyokong-penyokong



Uiseh . harapan rumah biru ni ! Sofiah Ho .. muscle kaki dia paling mantap :D


Saya pula yang nervous ni tau -,-





Ahli St.John sekolah menengah bergabung dengan sekolah rendah :)


Nah kan .. harapan rumah biru berdiri di tangga paling atas :D



Ceii .. si Deva :D


Semangat ni dia :D

Mereka

Aisehmen :D

Aunty Jenny sedang bawa milo .



Ni yang saya suka ni ! Biru dua-dua di depan ! 




Tarik tali !



neh .. saya pun ikut .. haha .tarik tali perempuan terbuka
bincang-bincang kunun dulu :D

Semangat kan ? tapi kalah juga .. bayangkan bah kami lawan perempuan yang tagap-tagap, besar-besar .. memang kalah ni kami budak-budak paling banyak :D

Nahh .. taiko ni .. semua dari sekolah menengah .. kuat ni .tuu na c Malcolm yang baju merah dapat berjalan lagi tarik tu tali .. bayangkan ..


Tuu dua orang paling belakang , cikgu kesayangan time sekolah rendah ..  lawan dorang c Malcolm ..

HAHAHA ! 




Macam mau-mau seja ni saya ikut lumba lari :D .. 
jadi penyokong pun boleh lahh. . berabis ni kami teriak ''Lan dui jia you! '' hahah . saya sama geng-geng saya semuanya rumah biru dulu time sekolah rendah ..ee . saya rindu laa sekolah rendah :\ haha .

okay . bye for now .. happy Saturday all :)

4 comments: