Thursday 26 July 2012

LaLaLa ~

 hey everyone ! *smile*
hmmmh .. saya tidak tau bah mau post apa ni actually . But saya kesian blog saya tidak terusik ne -,- HAHA 
Btw, that's me with my silly face -__________-
so akhir-akhir ni, saya sangat sibuk . adede ..macam-macam mau dibuat. semua pun sebab itu PBS . hey , got to say this, I hate PBS. bagus lagi PMR. 
Tadi saya hantar folio sains saya *smile* ...3 hari seja buat ..hehehe ..then sekarang, tengah tolong kawan saya buat folio dia ..kesian baa dia..teda kelengkapan di rumah . 

k laa ..itu seja . hohoho .bye.

p/s: ohyeah, bulan puasa pula ni kan . haha . baa,  selamat berpuasa laa kepada siapa2 yg puasa tuu .hehe ..nanti raya, jan lupa jemput saya . HAHA .

                                                                                                 

No comments:

Post a Comment