Friday, 20 July 2012

Sukan Temasya SM ST PETER TELIPOK

Eee .. haii kamu semua ! lama sudah kan saya tidak update-update ne blog ? hayyyy .. saya tiada masa baa .. correction , saya malas . HOHOHO ..
so seperti biasa ..mesti ada gambar kan ..hehe .. tapi kebanyakkannya saya dengan Kelly punya muka ..sebab saya banyak ambi acara *ganti orang seja* so tia dapat gambar banyak ..


Chelsea

Phone Nabila

sebelum acara lumpat kijang



saya sayang dorang :D


Mira & Marina



tangan saya banyak biru2 -,-

action



kelly & aevil 





tangan kelly -,-


Roweena :D








Lawa :D

yucks

macam lelaki kunun . haha






Kelly di belakang :D part paling smart 






saya lagi yang di belakang :D 






Ange & Azerra







kbye ~
P/S : abaikan muka bangas saya kio .haha

No comments:

Post a Comment