Saturday 6 October 2012

90 Fakta tentang Natica :)

''You only know my name. Not my story.''
Tetiba semangat betul mau taip2 ne . hahaha. btw, Hola ! :)
* Jangan baca kalau malas. HAHAHA. Sorry aa kalau ada silap taip.



1) Saya sekarang umur baru 13 tahun. 

2) Anak orang Iban . heee ~

3) Saya suka berangan .

4) Saya kuat berimaginasi

5) Kadang kadang kalau time saya berimaginasi, saya pandai terlampau feel. If apa yg saya imaginasi tuu marah, saya pandai tetiba marah. If sedih, saya pandai nangis :3 HAHAHA. saya tau pelik -_____-

6) Banyak benda yang saya fikirkan. Beribu juta banyak. tapi bila mau cakap, sepatah ayat jerr -,-

7) SANGAT sangat banyak rahsia atau benda yang saya simpan.

8) Kuat sangat berjalan. sangat sangat. 

9) Tida boleh diam diam di rumah seja. Seriously sangat bosan. HAHAHA .

10) I love to play music instruments. 

11) Saya pandai main gitar sama piano :)

12) Saya betul betul mau belajar main Ukulele

13) Saya suka simpan/ pendam rasa marah, kecewa, sedih. 

14)  Saya tidak pandai tumbuk semua barang di sekeliling saya kalau saya marah atau sedih.

15) Kalau mau tau bila saya marah atau nervous, tengok ja kaki saya. HAHAHA . Kalau saya goyang2 kaki, tau laa kamu saya marah atau nervous . 

16) Tidak suka kena pegang rambut saya.

17) Saya tidak cantik . tapi saya cute. HAHAHA :p

18) Suka melukis. Especially design2 :D 

19) I love purple 

20) Saya tidak buat benda yang saya tidak suka orang buat sama saya. 

21) ADDICTED TO TWITTER !!! I LOVE  TWITTER <3

22) Facebook bagi saya hanyalah untuk tengok karenah orang, masalah orang sama stalk orang, sama tengok khabar dunia.

23) Upin & Ipin selalu buat saya Happy :D 

24) I'm used to be a Belieber, Greysonator and Directioner 

25) Dulu saya terlampauuuuuuu super duper minat Liverpool. Sampai beg saya, baju, keychain, poster di bilik semua Liverpool. Saya minat Torres ! baju saya Torres. HAHAHA . tapi sekarang dia pindah sudah pegi Chelsea
:(

26) Suka menilai orang dalam diam. 

27) Saya suka kawan dengan orang yang berani dan lucu.

28) Tidak suka time jalan-jalan then terjumpa orang yang saya kenal. HAHAHA.

29) Dulu saya putih. Sekarang lepas bersukan ja terus jadi gelap.

30) Saya suka photographing

31) I always make other people Happy :)

32) Ada lesung pipi. HAHAHA . di sebelah kanan ja.

33) Ada gigi taring. Empat. HAHAHAHHA . macam c Edward *peiiii.perasan

33) Tempat paling saya suka ialah di Pantai2 sama di rumah panjang sana Kanowit <3

34) Tidak suka show off. Betul ne. 

33) Saya sangat pentingkan kawan. Siapa yang kasi sakit hati salah seorang kawan saya,( walaupun dia tida rapat sama saya, asal yang saya kenal dia sebagai kawan) TIDAK BOLEH TERLEPAS DARI SAYA TUU .

34) Always do the best :)

35) Banyak benda yang saya mau. Tapi tida dapat. 

36)  Kurus

37) I don't like pilak

38) BOOK LOVER. SAYA SANGAT SUKA BACA BUKU. ESPECIALLY NOVEL. 

39) Saya suka tengok wayang. Even yang lama2 punya.

40) I love bollywood :D 

41) Shah Rukh Khan sangat hebat bagi saya. Dia sangat pandai feel if dia acting . hebat laaa dia. I adore him.

42) Saya sangat suka SIMPLE PLAN ! Green Day, All Time Low, Blink 182, Hyper Crush, He is we, HWC, Linkin Park, Maroon 5.

43) Saya suka bergelap daripada terang-terang.

44) Saya mau kerja. 

45) Saya buat apa seja yang yang terbaik. Kekuatan saya dari Tuhan Yeus :)

46) Suka menaip. HAHAHA. That's why saya ada blog ne. 

47) Saya mudah menangis. But I'm trying to be stronggggggg :D  As strong as a Hulk.

48) Suka budak2 yang comel2.

49) Saya hormat dengan orang yang hormat dengan saya SAHAJA.

50) I DON'T SAY DIRTY OR BAD WORDS. 

51) Saya biasa share makanan, minuman, duit or anything else sama orang lain even if saya pun tida cukup. :)

52) Dulu time kecil2, teringin sangat mau jadi engineering sama cikgu. HAHAHA . time tadika.

53) Saya tida makan seafood. Sebab saya allergic. Mulut saya pandai gatal then bibir bengkak plus merah2.

54) Saya tida suka orang merokok. Pantang sangat. Kalau di public2 ada orang merokok, saya buat2 action tutup hidung or sesak nafas. Terus sambil2 tutup hidung tuu, saya tengok itu smoker. Biar itu smoker tida selesa :p

55) I love dancing ! 

56) Saya tida suka kawan sama orang yang suka memaki. Sakit kepala saya ne kalau dorang cakap bad words. Saya tida sukaaaa. 

57) Saya suka betul kawan sama c Kelly Tan sama Aevilyvia <3 

58)  SAYA TIDAK SUKA KENA PAKSA. 

59) Saya mudah ketawa. 

60) Saya tida sabar tuu Twilight yang tebaruuuuu. Kalau tida silap, nanti kan bulan 11 ? yeeepppiii. tida sabarrrr.

61) Saya gigit kuku anytime. 

62) Saya ada satu bantal busuk. HAHAHA . Hello Kitty . Warna pink. Malam saya terasa kosong kalau tiada itu benda. Pernah dulu time di kampung, saya lupa bawa. Then saya tida dapat tido ne . HAHA . 

63) Saya mesti peluk patung time tidur. :p

64) Saya suka makan chocolate, bun, burger.

65) Pantang dicabar.

66) Sentiasa mau jadi orang yang rendah diri.

67) Saya suka pakai baju yang besar2. 

68) Saya Hitam

69) Saya ada gastric 

70) I love Jesus, my Family,

 Kelly Tan, Aevilyvia <3

71) Saya jenis yang perahsia.

72) Saya suka SS . Camera full dengan muka saya. Tapi saya tida post pegi Fb or twitter. 

73) Banyak kali try cover lagu, tapi time2 mau share d blog, mesti sa rasa tida bagus. Then tida jadi. HAHAHA .

74) Saya tida suka kena gigit nyamuk.

75)  Saya suka orang yang memahami saya. 

76) Saya biasa dahulukan orang baru saya .

77) Saya 24hr d depan laptop

78) Kadang2 tuu jahat, jajal.

79) Tidak berngam dengan orang yang tidak pandai bersyukur, tidak betul2 fikir tentang something,  selalu berfikiran negatif.

80) Saya suka nyanyi2 di kelas dengan Sherly. lagu cuc :)

81) Saya tidak kasi biar2 kalau ada problem atau orang tidak puas hati smya biasa kasi settle. No posting2 di facebook. Nanti hal kecil jadi hal besar tuu -_____-

82) No posting2 di facebook kalau ada problem.

83) Believe that things happen for some reason.

84) I love Jesus with all my heart <3 

85) Cepat rasa bersalah

86) Easy to forgive other. :)

87) I can curl up and straightening hair

88) Mau daki gunung kinabalu before I turn to 15 y/o

89) Saya diam diam ubi berisi :D hahaha. Saya biasa diam diam seja walaupun saya tau.

90)  I DON'T LIKE MATHEMATICS. 



Okay. That's all . Thank you for reading :)



No comments:

Post a Comment