Thursday 11 October 2012

Things I did yesterday.

Hello readers ! :)

Kemarin boring kan ? For those yang cuti PMR . Actually cuti ne, saya mau ...mau...............................................KERJA. hahah ! tau laa apa kamu fikir, kecil2 sudah mau kerja. :p
Best baa tuu dapat duit sendiri. Macam kawan saya. Tapi parents tida benarkan. Dadi cakap mana ada orang tahan kasi gaji saya kalau kerja pun only 1 week. Sudahlah inda cukup umur -______-  HAHA . betul laa baa kan . Then dadi tanya napa saya mau kerja. Actually sebab ada barang saya mau beli. HAHA . Tida mau kasi susah parents baaa :p Tapi, dadi ada satu idea. HAHAHA . Dadi suruh saya kemas satu rumah. then dapat gaji :D Kerja d rumah sendiri. 

Jadi kemarin, saya sudah mengemaskan satu rumah. Lap cermin, vakum lantai, lap kipas, vakum corner2 dinding yang berhabuk, kemas tempat simpan beg2 kami. :D At first, saya gayat naik itu tangga . OMG . saya lap kipas baa tuu. gayat ne . basah tapak tangan saya. . HAHAHA. teda semangat saya lap kipas.  Then lama2, biasa sudah. Semangat sudah lap kipas. HAHAHA .  And then, lap cermin lagi. wooohhhh . ne kali saya puas hati. HAHAHA . berkilat baa tuu cermin. Sampai sekarang pun masih. Saya lap2 sampai ada bunyi. :D Then mami puji, ''waah. macam mami yang lap ooh'' HAHAHA. 

And then.. guna vakum lagi . hehe. Vakum yang di corner2 dinding yang ada sarang labah-labah. HAHAHA . Naik itu tangga lagi. Sudahlah mau angkat tuu vakum -,- Syukur dapat buat :D 
At last.. puas hati laa juga. Semua lawa2 plus bersih plus kemas . HAHAHA 

Credit to all this stuff : HAHA
Vakum, tangga, newspapers, Perfect Maid yang wangi, and also kain buruk :p

nahh. berkilat kan ?AHAHHAHAHAH .

OH. btw, time kemas2 tuu bag2 di bilik kakak saya, I found my childhood begs :') awww . Kiut ne semua ..
sorry for the bed yang tiada cadar -,- kena cuci baa tuu . HAHA.

ALSO ! I made some new transformation to  my guitar ! :D 

Dadi yang kasi beli itu stickers. :) Thanks Dadi .. 


2 comments: