Friday 30 November 2012

Kelly ♥

Hello readers ! 

Saya ada satu kawan, memang saya rapat sama dia. :) Kami selalu share cerita, ketawa sampai menangis, ketawa sampai merah muka, selalu share Momo, share makanan, share semuaaaa.Nama dia Kelly Tan Tze Ying ;D Untuk orang yang rapat sama dia panggil dia Kiwi. Dia ni cute, chubby-chubby, baik, kuat ketawa, ceria, happy go lucky, jarang sedih-sedih. She's good listener, she's always there for me, she understands me more than other friends. She is very special for me :') 

Kami start kenal since tahun 4 :D That time, saya baru pindah pergi SJK (C) St Peter, Telipok. Dia jadi ketua kelas kami. HAHAHA. Dia suruh kawan dia tanya saya ''Kau kenal Kelly ka?'' HAHAHAHAHA. Manalah saya kenal. Tidak pernah jumpa pula. Sebab majoriti dia kelas kami saya kenal. Semua kawan dari tadika. Tapi dia saya tidak kenal . Hewhew.Time tuu kami hanya kawan-kawan biasa seja. Naik tahun 5, kami ada mula sudah rapat-rapat sikit. Kami sama-sama ikut kelas Kaligrafi (Shu Fa ). Selalu sama-sama kalau ada pertandingan. Dia seja selalu menang ne. HAHAHA. Dia pro Shu Fa (Y) . 

Naaah, naik tahun 6, kami rapat sudah. sama-sama jadi pengawas :D Sama-sama tuisyen lagi. HAHAHA. Time tuisyen kami selalu melukis kan Kelly ? HAHAHA. Saya tau kau sedang baca :D 
Then dia ada pegi Birthday Party saya. Time kami mau hantar kawan kami satu orang tuu, Aevil ka inda silap, trus ada lipas banyak di tangga. HAHAHAHAHHAH. Lompat-lompat kami ;p 

Naik form 1, walaupun kami terpisah kelas, tapi kami masih lagi rapat. Sampai ada satu cikgu sekolah rendah tegur kami. Actually, kami ada geng. HAHAHHAH . 4 orang kami. Saya, Kelly, Aevil, Sherly.  Nama geng kami Sharaelyna D'Purplegloss. HAHAHAHHAH. Geng dari tahun 6 lagi punya. Kami di sekolah selalu main tuu daun yang di pasu bunga depan kelas Kelly, kami pegang tuu benda hijau-hijau entah apa, trus kasi kena . HAHAHHHHA. Sampai Kelly guna penyapu halau saya. HAHAHHA. Kami selalu lepak di kelas Kelly time hari Jumaat :) Saya paling sayang Kelly. hehehheheheheheh Tapi, dia last ne tahun sama-sama kami. Dia pindah sekolah :( I hate this part. Even dia pindah pegi Penampang seja, tapi jarang dapat jumpa bah :( eee. But saya tidak salahkan dia lah sebab pindah. Saya tau dia pun tidak mau pindah. Family dia bah tuu. 

Tahun depan mesti kami ada rasa kehilangan tuu :( Teda sudah boleh dengar suara ketawa dia yang lain dari yang lain, dia lagi tuu yang paling faham saya, dia tau semuaaaaaaa yang terjadi, teda lagi kawan yang kami mau tunggu-tunggu time rehat. Haihhhhhhhh. 

Kelly, saya tau kau sedang baca, Thankyou aah sebab selalu singgah blog saya. Selalu like lagi tuu (Y) 
Next year jangan kau lupa kami aah ? Saya tumbuk kau kalau kau kasi lupa kami. Selalu aktif Family A aah ? God Bless you where ever you are, what ever you do, what ever happens :) Rajin-rajin belajar aa. Jangan stress-stress. Don't change . Just be yourself.  Saya suka orang macam kau :D Thankyou jadi kawan saya. Thankyou sebab always there for me :) Thankyou sebab selalu kasi ingat saya untuk cuci tangan sebelum makan. HAHAHAH. Thankyou sebab buat sya ketawa sampai nangis. Thankyou untuk itu keychain gitar. Thankyou sebab selalu kasi dengar saya lagu cina. Sorry sebab tidak dapat jadi kawan yang baik untuk kau :( Thanks for everything ! . I love youuuuuuuuuuu Tan :* 




No comments:

Post a Comment