Saturday 15 December 2012

Kota Maduru. Eh ? Marudu. haha

Hello readers !

Guess jam berapa ne sekarang ? Hihi. Biarlah rahsia. Yang penting, saya belum ngantuk. Sebab tadi petang sudah tidur then minum kopi lagi di church. Kikiki. Btw, start dari 12hb lagi saya di Kota Marudu. 

Thought of Kota Marudu
Actually, dulu memang pernah pegi Kota Marudu. Itu pun pegi makan sana KFC sama tidur di hotel seja. Belum lagi round-round ne Kota Marudu. Kemarin, saya pegi pekan Kota Marudu sama aunt saya, mula-mula ingatkan orang-orang di sini macam dingin-dingin. Tapi, rupanya orang-orang di sini sangaaaaaat murah senyuman. Bayangkan setiap gerai yang saya limpas, semua senyum-senyum sama saya. :D Which is good thing. *eseh :p 
And, ne tempat macam di Beaufort. Samaaa seja. Cantik ;)

Untuk gambar, nanti seja saya update kay ? Belum lagi kasi masuk pegi lappy. 


Btw, nanti mau pegi Sandakan lagi. Di Beluran. Rombongan dari church SIB Pekan Kota Marudu. Di sana, sudah kena bagitau awal-awal, sana teda current ._. Panas lah ne nanti. But tidak apa, ini satu daripada rencana Tuhan untuk memberitakan & menginjil orang0rang di sana. Saya percaya, Tuhan sudah rencanakan something happen sama saya di sana. Sebab actually saya tidak mau ikut. Mau stay di KK untuk pegi Krismas SIB Taman Fuliwa & Krismas gereja kami. Lagipun nanti saya ada pelayanan untuk hari minggu ne time Krismas gereja saya... Tapi, firman Tuhan  mengatakan ''Setiap orang yang siap untuk membajak tetapi menoleh ke belakang,tidak layak untuk Kerajaan Sorga'' -Lukas 9:62 bilang Pta Josil tadi di church. :)
 Jadi, saya siap untuk pergi untuk menunaikan amanat agung Tuhan sama penduduk Kampung Impas, Beluran, Sandakan ! :D  Sandakan, here I come !

'' Karena itu pergilah, jadikanlah semua bangsa murid-Ku dan baptislah mereka dalam nama Bapa dan Anak dan roh Kudus. '' Matius 28:12

No comments:

Post a Comment