Friday 22 March 2013

Merentas Desa 2013

Hello readers!

Hai hai haiiiii! :) It's raining here~

Tadi sch saya ada lagi merentas desa. Ni kali saya lari poreber alone. Last year sama sis Ivy. haha. This year dia yang bertugas bagi tuu checkpoint. Hmmmh, dapat number 4 dalam rumah sukan. Okay ka tuu ? Okay lah kan dari last year. HAHAHAH. Last year ada kawan bah, ketawa sini sana, rehat, berjalan. Memang lah. This year poreber alone laaaari seja. *ada lah bah juga stop-stop* Sampai satu masa, terasa sudah sakit dalaman. Oh oh! Kan perempuan yang kena lepas dulu untuk lari, terus target saya, saya mau lari sejauh-jauh jauh jauh yang dapat. Saya tidak mau lelaki limpas saya. Tapi ada juga yang limpas. First boy yang limpas si Alvian. Huiiiiiii. Kici-kici badan dia, tapi kuat oh. Tahan nafas. Syukur lah juga inda tambah gelap ;p Tapi kalau poreber alone seja, kadang-kadang pandai lemah bahhh. Terus tadi Azrin *classmate*di belakang saya, kami sama-sama lari.Baru ada semangat sikit. Itu pun sekejap seja. Terus kami terpisah. Dia ikut jalan lain *Untuk lelaki*  At least ada potong orang ;p Btw, saya enjoy juga lah lari satu orang :D hihihih.. Bahh. sampai sini seja lah. Oh yayayayya, Happy Holiday untuk semuaaaaa student. Yang ada kelas tambahan, belajar lah bagus-bagus. Sehh. Haha. Okay byebye. Good night  ;) xx.



No comments:

Post a Comment