Friday 25 November 2011

Love , Greyson Chance

        hey world !
syioknya update blog ! baca banyak tuto .. huh ! walaupun rasa pening sikit , tapi berbaloi jua kan . hehe .. saya lupa sudah 'FaceBlog' saya yang dulu .. hehehe ...sekarang serbah baruuuuuu ..hihi ..hapyyyy... okey-okey , jangan lagi banyak celoteh . meh cakap pasal Greyson Chance ~


tau siapa Greyson Michael Chance ? or Greyson Chance lah kita panggil . lagi cute kan tuu nama ..
[click gambar untuk besarkan ]


hah ! ni lah dia . Greyson Chance . cute kan ? handsome ? kalau kamu cakap TIDAK , wauhh ! saya rasa kau patut pergi Klinik Mata .. HAHA ! kidding beb .-.-

 birthdate ? 16.August.1997  
[wauh . haha . he is 14 now ]


Lagu (dalam album dia --HOTTN ) -

maybe ada yang salah . hehe ..tapi  semuanya saya dapat dari sini ..
p/s : klik tajuk lagu dia kalau mau dengar .


hari tuu bah kan (17.November.2011) , SAYA ADA PERGI SHOWCASE DIA DI 1B ! wahh ! bahagia hidup saya . walaupun  crowded .. tapi , saya tengo dari jauh . saya nampak dia kecil , comel ... terus kulit dia pun warna putih . haha . itu jah .. suara ? WOW ! mantap johhhh !

his pictures :


his dog , Macy .


dia jumpa idola dia , Lady Gaga

saya rasa c Cody Simpson tuu bestfriend dia .. heheh..

haha ! cute !

Showcase dia hari tuu d 1B , Gourmet Lane

dia penat .. hehe .. kesian ..
hehe , uits , sa suka tuu na yang di bikin cover mata dia . hehe . SPONGEBOB <3
ni kalau saya endak silap , dia sampai di KKIA .




di 1B , Gourmet Lane
<3
first time dia jumpa Najwa Latif
aww , he is so kind .. May God Bless You ..






he is sooooo cute . but , the girl beside him kacau jah . hehe .. btw , saya pun peminta Najwa Latif .

practising untuk AIM 2011 kali nih .

di 1B  , Gourmet Lane .. very crowded kan ? hehe ..
<3
hahaha ! dia tidak suka makan durian ! dia muntah !
tapi dia suka makan Hinava pula -.-' ..hehe ..

di time dia mau leave KK sudah .. wuu .. :'(

cutie ..



''I LOVE YOU GREYSON CHANCE''





No comments:

Post a Comment