Thursday 19 April 2012

Tomorrow



haiiii ! 
errr ! sekarang ni sa betul2 
EXCITED !



ohmigodddddd !!!!!




yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!

besok , memang ada sekolah ..cuma tiada class ..
sebab kami ada lawatan pegi  Minggu Amanah Saham di Stadium Likas,KK ..
jam 12tengah hari  kami bertolak ..sampai jam 5 petang begitu ..
then , unit beruniform saya ni St John ..
ada PERKHEMAHAN !
yeahhhhh !!!
dari hari jumaat sampai hari minggu ..

time kena umum , kami semua HAPPY ne bahh ! berteriak-teriak ! hahahahha ! 
*sebab besok ada test math bah tuu :D , jadi tidak adalah test *

nanti itu Minggu Amanah Saham dirasmikan oleh perdana menteri malaysia !
nanti saya mau bergambar-gambar sama dia  beliau  .. bukan apa , once in a blue moon boleh jumpa dia   beliau :D
and part paling saya suka , BES0K SAYA MAU MAIN GITAR DALAM BAS TIME ON THE WAY PEGI STADIUM LIKAS . sudah dirancang awal-awal mau bawa gitar sama kawan-kawan lain . heheh .. tapi saya tidak jadi bawa , sebab saya ada perkhemahan lepas dari stadium .
tadi saya bertugas jadi penyambut tetamu . hahahha ! di dewan . sebab ada Anugerah Murid Cemerlang .
penat juga lah .. mau 3 jam saya berdiri seja . 




btw , ini lagu saya sedang belajar lepas saya belajar itu  Wake Me Up When September End .
p/s : i know i'm rock ! \m/



No comments:

Post a Comment