Friday 10 February 2012

P E A C E !


wee ~ cantik kan tuu gambar .. ayahanda saya yang gambar tuu :D thnks yaa dady :D

M0rning all ! apa khabar ? sihat sihat juga kan ? hehe ..bagus lah tuu ..ehh , ada jua yang sakit pula ..hmmhh .. ndk apa , makan ubat ..hehe ..
mau cerita ni .. hehe .. ada kan entry saya sebelum sebelum ni saya cakap saya apply jadi PRS sekolah ? hehe .. kemarin , saya dapat sudah itu surat pelantikan jadi PRS sekolah .. ( bahagia ~)  tapi ada mau dibayar-bayar .. hmmh .. ndk pa lah .. bayar seja lah kan .. mau cari baju lagi ..skirt .. kasut .. hmmh .. saya akan cari secepat mungkin !  {semangat ni tau ! ] hehe ..AND AND AND ada benda yang buat saya terkejut kemarin , saya jadi Ketua PRS 'tuk tingkatan 1 :) (time kena cakap oleh cikgu tuu , hati saya like WOWWW gitu .. ehhe)
apa apa pun , pangkat bukan segalanya .. kalau kita ada pangkat ka , jawatan ka .. tapi tidak pandai laksanakan , APA GUNANYA ? hehe ..so paling penting , mau buat tugas dengan baik :D and , im gonna change my bad habbits ... :)

okaii lah ! mau sedia pegi sekolah dulu ! bay bay ....xoxo

No comments:

Post a Comment