Saturday 17 December 2011

Love like this

 heiii . apa yang Love like this ni ? ngehehe . tiada apa2 bah tu . cuma tajuk  . biasalah tiada idea . 
ermm ,  macam lama dah saya tia update2 blog kan .. dari 8 December lagi .  mau tau kenapa ? sebab , saya sibuk . haha . sibuk jalan2 , pegi rumah kawan , n banyak lagi lah  ..Paling syiok lah kemarin . Jalan2 sama c Oyow :D  .. tapi ada hal mau buat . bukan jalan2 beli barang . ngehehe .. Then , malam ni pula , saya mau pegi Konsert Era .. di Gourmer Lane , 1 Borneo lagi . hehe .Tempat c Greyson Chance buat showcase dia . Malam ni , ada Band kesayangan saya , HWC  buat persembahan :D :D :D . ohmi ~ bahagia hidup saya . Tapi belum confirm mau ikut siapa ni pegi sana . hurh . Harap-harap malam ni tiada ada apa2 mau buat :D 
ape benda nih ? Ini fb Era FM. focus kan kepada petak warna hitam tu . haha.  then , kalau mau baca lebih lanjut , cari lah link fb yang sudah saya bulatkan warna merah tuuu .. heheh .. 
hah , yang ni pula , saya punya status . hehe .. saya share dari sini , HWC official page
then  , saya mau ucapkan setinggi Gunung Kinabalu , kepada orang yang telah like status ni . hehe .. and thanks jua komen ya Mr.Daddy . hahaha .. Mr lagi tuu . DATUK NATICA CARLEN NOEL :D
***BALIK KAMPUNNNNNG***
nah , minggu depan , 19hb , mau balik kampung dah . wuuwuu~ 
saya rasa sedih pula . kenapa ? adalah tu . hehe .. sebenar-benarnya , saya mau 21hb gitu kah baru balik bah . macam awal sangat 19hb . ada hal kunun . hhehe .. tapi mau jumpa Nenek & kawan2 . hehe . tidak bah . Nenek and family yang lain . hehe .. kalau lah saya pandai drive ...
ohyah , cakap pasal drive2 ni pula , bila saya balik kampung nanti , tidak dapat online tu . hayz , pasal signal mana bagus di tengah2 hutan . hehe . jahat ohh ayat saya .  maksud saya , di kampung . hehe .. so , saya bercadang mau belajar 'drive motor' hahaha . drive lagi tu . Saya mau minta ajar cousin saya , Sem Herry Anthony . smart kan nama dia ? hehe . nama panggilan Boboy .. okeii2 . kalau mau kirim salam , saya tolong lah . hehe . lagipun, di kampung saya punya jalan sudah kena Tar . hehe . Tar tuu jalan macam di bandar kepada sesiapa yang tidak tau apa tu Tar . Lepas motor pula , saya mau belajar drive . tapi MEMANG TIADA ORANG BENARKAN SAYA BELAJAR DRIVE KERETA .ya , saya tau . Ohyah , kemarinkan , c Oyow ajar saya tukar gear . Jem bah kemarin . Jadi slow2 lah bawa . Dia ajar tukar pegi Gear 1 . then saya pun buat lah . hehe . Tapi dia yang pandu . saya duduk di sebelah pemandu . Lepas tukar pegi gear 1 , trus kasih Free Gear dia ... *TERIMA KASIH ABANG OYOW :D* kaulah orang pertama yang ajar saya . heheh .. jasamu dikenang selama-lamanya .. haha . *LAIN AYAT SAYA*

No comments:

Post a Comment